مطابق با برنامه عملیاتی مدون از سوی سازمان بیمه سلامت ایران ، درخصوص برگزاری همزمان دوره ارزیابی خدمات دفاتر پیشخوان و نحوه رسیدگی به تخلفات ، جلسه مذکور با حضور فعال مسئولین دفاتر و کاربران اصلی پیشخوان طرف قرارداد دولت به همراه کارکنان ادارات بیمه گری و بیمه سلامت تهران بزرگ ، حراست و امور اداری طی دو روز کاری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ؛ در این جلسه موضوعاتی ازقبیل ، مطالب حوزه فنی مربوط به دفاتر، تخلفات غیر فنی و توصیه های بهبود، قوانین واصول بیمه گری و بیماران خاص ، شرایط تعویض و صدور دفاتر زیر سه ماه و الزامات محیط کار، مطرح و توضیحاتی در این خصوص ارائه گردید.